vrijdag 7 januari 2011

Shoplog: H&M en Kruidvat

(Ik heb de foto's van internet omdat ik geen tijd had voor foto's te maken!)

Al eerder schreef ik over: Spring summer 2011 bij H&M..
Nu was het eindelijk tijd om wat dingetjes te bestellen! Het is niet veel, want ik mocht maar tot een bepaald bedrag bestellen van mijn Vader! Dus koop ik in de loop van de tijd deel 2. Dit zijn de dingen:


De rokjes ben ik erg blij mee, omdat ik die hard nodig had en voor een prijs van 4.95 kon ik ze niet laten liggen =) Hetzelfde geld voor de sleehakken, het is een moeilijke kleur maar voor 2.95 vond ik het waard (Schoenen in sale van 15.00 naar 2.95)

Zijn jullie ook benieuwd naar deel 2 wat ik ga bestellen??



Wat vinden jullie ervan?

6 opmerkingen:

  1. Die tas is echt supermooi!
    Maar die bikini vind ik iets te veel op een BH lijken (of is het een BH?)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Marie,
    Nee, het is gewoon een bikini!
    De bikini op model lijkt die gewoon als een bikini =)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die bikini ook, and I love it! haha, goede keus dus! :)
    Alles ziet er zoooo leuk uit! I'm so Jealous!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Zijn de schoenen echt al zó goedkoop afgeprijsd? Ik moet snel eens even de H&M gaan checken :D !
    Die rokjes zijn trouwens echt handig, heb er ook 3 van die ! Echt tof om in de winter nog extra onder een ander jurkje/rokje te dragen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen! Vooral deel 2 linksboven vind ik leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen