zondag 9 januari 2011

In The mix #1

(In the mix kent 3 onderwerpen die te klein zijn voor een post)

Goedkope Birkin Tas:
Voor Miljoenen vrouwen is een Hermes Birkin tas een Droom. Helaas verkopen ze deze tassen vanaf 5000 euro. Maar nu is het veranderd, er is namelijk een goedkopere variant op de markt verbkrijgbaar, voor nog niet eens: 30.00)

Dit is een Canvas Item, dat lijkt op een Birkin alleen staat er een foto op! tuurlijk niet een echte birkin.

Amsterdam fashionweek 2011
Eind Januari begint de Fashionweek weer, dan gaat alles om mode. Van 26 januari tot 30 januari vind de fashionweek plaats op: westergastterrein. De fashionweek word geopend door: Jan taminau.

Shoplog filmpjes een trend op youtube:
Je komt terug van het shoppen en legt de nieuwe kleren in de kast, gaan meer meisjes (jongens) achter de camera hun nieuwe items laten zien! De meiden in amerika worden Shopping hauters genoemd, er staan nu ongeveer 2000 filmpjes online. Ik zou zeggen kijk eens op Youtube. 

Wat vinden jullie ervan?

xx & enjoy

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel leuk dat die tassen nu ook goedkoper zijn, maar ik ben er ook geen overdreven fan van.
    Ik vind het altidj wel leuk om zo'n filmpjes te bekijken op youtube.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat fashion week terug begint!
    Ik vind die tassen ook wel cool, maar dertig euro blijft toch wel veel...
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Birkin tassen zijn idd super, maar o-zo duur!
    haha fashion weeek one love!
    He zijn dat niet Elle & Blair Fowler? Ik ben geaboneerd op hun YT account echt leuke filmpjes & hauls! xx

    BeantwoordenVerwijderen